Dla Ciebie to kolejna zdrowa dieta w internetach, a dla mnie… rutyna. Typowy poniedziałek.

Wyszło całkiem nieźle. Kiedyś liczyłam gramy, teraz wyczułam temat i trafiłam w moje ulubione 2000-2200 kcal. Zwykle jem 4 posiłki dziennie i zwykle jeden robię x2, zeby nie tracić czasu, a i tak na nudę nie narzekam. Ciekawy sprawdzian dla siebie samej. Jesli chodzi o cene to nigdy jej nie liczyłam, wiec… to było fajne! Wiem na czym mogę oszczędzić, a gdzie troszkę poszaleć. Zakupy robiłam w Biedronce, wiec większość produktów gdzieś wyłapane na promkach. Bede bawić sie dalej. I ostanie… moja jedzonko nie jest pod kartkę, tylko dopasowuje sie do mnie, ja tu rządze! 😛 ENJOY!

Posiłki:

Śniadanie – Zupa krem z dyni z cebulką i makrela.

II śniadanie i kolacja – Wegańskie naleśniki jaglano-owsiane z jogurtem i owocami

Obiad – Kasza gryczana z tofu, szpinakiem i warzywami.

Kalorie razem: 2051 kcal

Makro: 100 g białka, 72 g tłuszczów, 277 g węglowodanów

Koszt dzienny: ok. 21 zł

  1. Składniki: zupa krem z dyni, cebulka dymka, filet z makreli wędzony, olej kokosowy, szczypiorek, koperek, natka pietruszki.

Kalorie: 470 kcal

Makro: 25 g białka, 33 g tłuszczów, 22 g węglowodanów

Koszt: ok. 6-7 zł

  1. Składniki: Mąka jaglana, mąka owsiana, mleko sojowe, olej kokosowy, jogurt naturalny skyr, borówki amerykańskie, kiwi, banan.

Kalorie: na dwie porcje – 1071 kcal

Makro: 43 g białka, 17 g tłuszczów, 203 g węglowodanów

Koszt: ok. 8 zł

  1. Składniki: Kasza gryczana, tofu naturalne, ogórek, papryka, oliwa z oliwek, pomidorki koktajlowe, szpinak.

Kalorie: 510 kcal

Makro: 32 g białka, 22 g tłuszczów, 53 g węglowodanów.

Koszt: ok. 6-7 zł

Zdrowe? Drogie? Smaczne? Pracochłonne? Klasycznie… #tozależy! Mnie się podoba i… brzuszkowi też. Resztę do oceny oddaje Tobie.  😀 A jesli jestes na tak i chcesz wiecej to #dajsygnała, chociażby w komentarzu lub klikając! 😀 I na zdrówko.

(Visited 58 times, 1 visits today)