Wspomnienie z przedszkola i… nienudny sposób na pyszne zaserwowanie jajka, czyli kotlety jajeczne z wędzonym serem i brokułami.

#wysokobiałkowe #bezglutenu #bezmięsa

📝 Składniki na ok. 5 kotletów:

– 5 jajek ugotowanych na twardo

– 50 g żółtego sera wędzonego

– surowe jajko

– szczypiorek

– 3 łyżki mąki jaglanej

+ przyprawy (sól, pieprz, natka pietruszki)

– olej rzepakowy do smażenia

– cebula

📝 Dodatki:

– brokuły, śmietana

🍴 Sposób przygotowania 🍎

Ugotowane jajka (przez ok. 10 min) drobno posiekaj nożem i połącz ze startym serem, przyprawami, surowy jajkiem. Uformuj kotleciki i obtaczaj w mące. Smaż na rozgrzanej patelni z dodatkiem oleju i cebulką pokrojoną w piórka aż do zarumienienia. Podawaj np. z brokułami i śmietaną. Zjadaj ze smakiem. 🙂

Wartość odżywcza

Kalorie: 743 kcal

Białka: 60 g

Tłuszcze: 45 g

Węglowodany: 27 g

Jeśli masz pytania, a może chcesz się pochwalić wypiekami to pisz śmiało! 😛 Powodzenia i… SMACZNEGO!

Wyciskarki do owoców - sprawdź na Ceneo

(Visited 273 times, 1 visits today)