Mięsna i sycąca propozycja obiadowa z warzywami.

#niskowęglowodanowe #bezglutenu #bezjajek

📝 Składniki na 2 porcje:

– 200 g mielonej wołowiny

– 25 g sezamu

– żółta papryka

– 15 g masła klarowanego

– 300 g kiszonej kapusty z marchewką

– łyżeczka oleju lnianego

+ przyprawy (sól, pieprz, czosnek, kmin rzymski, zioła prowansalskie, słodka papryka)

📝 Dodatki:

– natka pietruszki

🍴 Sposób przygotowania 🍎

Zmieloną wołowinę dobrze przypraw, wymieszaj, uformuj w pulpety i obtocz w ziarnach sezamu. Paprykę pokrój na mniejsze kawałki i smaż na maśle razem z pulpetami. Duś ok. 10 min pod przykryciem, a w razie potrzeby dolewaj wody. Kapustę kiszoną z marchewką polej olejem lnianym, posyp natką pietruszki i podawaj razem z usmażonym mięsem i papryką.

Wartość odżywcza

Kalorie: 704 kcal

Białka: 54 g

Tłuszcze: 42 g

Węglowodany: 26 g

Jeśli masz pytania, a może chcesz się pochwalić wypiekami to pisz śmiało! 😛 Powodzenia i… SMACZNEGO!

(Visited 35 times, 1 visits today)