Rybne kotleciki z sezonowymi warzywami i kaszą. Bez smażenia w głębokim tłuszczu, ale… z dużą ilością białka. 😛

#wysokobiałkowe #bezoleju #bezsmażenia

📝 Składniki:

– 200 g łososia

– cebula

– ząbek czosnku

– jajko

 – sucha bułka pszenna

– łyżka mąki sojowej

 – garść świeżej natki pietruszki

+ sól, pieprz

 – mąka kukurydziana na panierkę

🍴 Sposób przygotowania 🍎

Bułkę zalej wodą i zostaw do zmięknięcia na ok. 10 min. Cebulę i czosnek posiekaj na drobno. W misce wymieszaj rozgniecionego widelcem łososia, jajko, przyprawy, posiekaną natkę pietruszki, mąkę sojową i dokładnie odciśniętą bułkę. Uformuj kotlety i obtaczaj w mące. Upiecz w rozgrzanym piekarniku przez ok. 25 min (po 15 min obróć na drugą stronę) w temperaturze 180 stopni Celsjusza. Podawaj np. z kaszą jęczmienną, cukinią i fasolką szparagową. 🙂

Wartości odżywcze na 100 g:

Kalorie: 146 kcal

Białka: 15,2 g

Tłuszcze: 6,6 g

Węglowodany: 6,9 g

Jeśli masz pytania, a może chcesz się pochwalić wypiekami to pisz śmiało! 😛 Powodzenia i… SMACZNEGO!

(Visited 57 times, 1 visits today)