Owocowe, szybkie i proste koktajle w kolorach tęczy. 🙂

#bezdodatkucukru #bezglutenu #beznabiału

Koktajl jabłkowy

📝 Składniki:

– 50 g płatków owsianych

– banan

– 1/2 jabłka

Koktajl truskawkowy

📝 Składniki:

– 50 g płatków owsianych

– banan

– 150 g mrożonych truskawek

Koktajl jagodowy

📝 Składniki:

– 50 g płatków owsianych

– banan

– 2 łyżki domowego dżemu jagodowego

📝 Dodatki:

– orzechy, pestki dyni, słonecznik, siemie lniane, cynamon, sok z cytryny, erytrytol do smaku

🍴 Sposób przygotowania 🍎

Płatki owsiane zalej gorącą wodą, przykryj i poczekaj aż napęcznieją, dodaj banana i dokładnie zmiksuj. Podziel na 3 porcje i do każdej dodawaj inne smaki np. świeże owoce sezonowe, mrożone letnie owoce lub domowe dżemy. W razie potrzeby dolej więcej wody do odpowiedniej konsystencji. Dodaj cynamon, sok z cytryny czy erytrytol do smaku. Posyp mieszanką orzechów, pestek, siemienia lnianego. Najlepiej smakuje, kiedy się z kimś podzielisz. 🙂

Jeśli masz pytania, a może chcesz się pochwalić wypiekami to pisz śmiało! 😛 Powodzenia i… SMACZNEGO!

Suplementy diety - sprawdź na Ceneo.pl
(Visited 114 times, 1 visits today)